Lediga jobb

Kundservicechef - Verbal AB

Kundservicechef till Verbal – en mobiloperatör i tillväxt

Verbal är en uppstickare bland mobiloperatörer som riktar sig både till privatpersoner och företag. Vi har funnits i 17 år och närmar oss 35 000 kunder. Hos oss är hög kvalitet en självklarhet och vår dedikation till våra kunder och medarbetare är ovillkorlig – alla ska trivas och ha en så bra upplevelse med oss som möjligt. Just nu befinner vi oss mitt i en tillväxtresa och det är här du kommer in.

Vårt erbjudande till dig

Hos oss kliver du in i en nyckelroll i ett värderingsdrivet bolag där beslutsvägarna är korta och möjligheten att påverka är stor. Du blir en del av ett engagerat team som, precis som du, brinner för att utveckla människor och alltid ge bästa tänkbara service i alla lägen.

Vår vardag präglas av ett högt tempo, spännande utmaningar och en kultur där samarbete, öppenhet och ständig utveckling står i centrum. Hos oss gör du skillnad – både för våra kunder och för dina kollegor och vi kännetecknas av våra värderingar – att vara Schyssta, Enkla, Trygga och Nyfikna.

Din vardag

Som Kundservicechef på Verbal har du det helhetsansvaret för vår kundservice. Du leder det dagliga arbetet, coachar teamet och säkerställer att våra kunder får snabb, enkel och omtänksam hjälp – varje gång. Rollen innebär också att du är närvarande i den dagliga verksamheten – du sitter med och stöttar vårt team av fem kundservicemedarbetare när det behövs, inte för att kontrollera utan för att förstå, utveckla och stötta i vardagen. Du tvekar inte att kliva in och hjälpa till i det operativa när det behövs, du leder genom att vara en del av teamet. Du arbetar både strategiskt och operativt – följer upp nyckeltal, analyserar kundfeedback, förenklar processer, utvecklar våra arbetssätt och jobbar nära resten av organisationen för att utveckla avdelningen och kundresan. Hos oss får du frihet att forma, förbättra och förenkla – alltid med kundens upplevelse i fokus.

Vem är du?

Vi söker dig som har:

  • Flerårig erfarenhet av att leda kundservice med personalansvar
  • Förmågan att utveckla och motivera dina kollegor till att nå sin fulla potential
  • God vana att arbeta med data, kundinsikter och nyckeltal för att driva förbättring
  • Erfarenhet av att driva förändring och förbättra processer i digitala miljöer
  • Meriterande med erfarenhet från telekom eller abonnemangsbaserade tjänster

Du är en modig och närvarande ledare med starkt resultatfokus och ett naturligt driv att skapa förändring. Du utmanar invanda arbetssätt, följer upp målmedvetet och arbetar strukturerat för att nå högt ställda mål.

Med kunden i centrum är du lösningsorienterad, vågar ställa krav och har erfarenhet av att driva digitalisering och effektivisering. Du är transparent, prestigelös och trygg i ditt ledarskap – en person som bygger förtroende, engagerar teamet och ser både helhet och detaljer.

Ansökan

Känner du igen dig i beskrivningen och vill du vara med på en väldigt rolig resa – då ser vi fram emot din ansökan!

I denna rekrytering samarbetar vi med Johnny Björklund på SalesOnly. För att du som kandidat ska få bästa möjliga kandidatupplevelse, ber vi dig vänligen att söka tjänsten via länken i annonsen. SalesOnly får inte längre ta emot ansökningar via e-post i enlighet med GDPR.

Har du frågor om tjänsten? Kontakta gärna Johnny på 076-620 29 96 eller via e-post: johnny.bjorklund@salesonly.se

Om Verbal
I en bransch där kundnöjdheten ofta hamnar i skymundan, erbjuder vi ett friskt alternativ till de traditionella telekomjättarna. Vi drivs av vår vision: att vara en mobiloperatör som sätter människor och miljön först, med tjänster som speglar dagens och morgondagens behov för både privatpersoner och företagskunder. Läs mer om oss på vår hemsida.

Läs om mina kollegor