Nu söker Senab i Göteborg en säljare med fokus mot vår offentliga affär! Har du flerårig erfarenhet från en liknande roll mot det offentliga segmentet, har ett starkt affärsmannaskap och drivs av att göra affärer – då kan detta var rollen för dig!
Om Senab
Vår första inredning såg dagens ljus 1975. Idag är Senab en av Nordens ledande leverantörer av möbler och inredning för kontor, showrooms, hotell, restaurang, skolor, universitet, vård och omsorg. Gemensamt för alla våra projekt är att inredningslösningen ska bidra till att förstärka kundens identitet, skapa en funktionell miljö och bidra till att skapa trivsel och utveckling. Vi ansvarar för hela processen – vilket innebär att vi hjälper våra kunder med inredningsförslag eller hela inredningskoncept, inköp, leverans, montering och möblering.
Om tjänsten
Som säljare hos Senab är du ansvarig för att bearbeta och självständigt hitta spännande inredningsprojekt i regionen, stora som små, här med en tyngd på de större projekten inom det offentliga segmentet.
Du arbetar mot ökad försäljning av Senabs tjänster och produkter och skapar lönsamma affärer och du ansvarar för att ta fram affärsförslag anpassade efter kundernas behov, bygga långsiktiga relationer samt att försäljningsmålen uppnås.
Du delar erfarenheter, bjuder på kunskap och inspiration samt samverkar med dina kollegor. Genom att hjälpa dina kunder att bli framgångsrika, bidrar du till Senabs utvecklingsresa.
Dina kunder finns i Göteborg med omnejd. I ditt dagliga arbete utgår du från kontoret som är beläget i Fiskhamnen i Göteborg och största delen av din arbetstid förväntas du vara ute hos kund. Du ingår i ett regionalt säljteam.
Om dig
För att lyckas i rollen ser vi att du har en flerårig erfarenhet från en liknande bransch med kunder inom det offentliga segmentet såsom kommuner, regioner, sjukhus, skolor osv.
För att trivas hos Senab tror vi att du är en nyfiken, ansvarstagande och kommunikativ. Du har ett starkt affärsmannaskap och drivs av att göra affärer. Du motiveras av att nå resultat och att arbeta för en ständig förbättring och utveckling. Du trivs i en nätverkande roll och har en god kommunikativ förmåga.
Vi värdesätter att du har ett starkt självledarskap samt förmåga att strukturerat planera och prioritera ditt säljarbete, förbereda kundpresentationer och skapa unika kundlösningar – allt för att säkerställa dina budgetmål.
Vi lägger stor vikt vid din personlighet och att du har en naturlig fallenhet för att skapa kvalitativa och långsiktiga kundrelationer.
Ett krav är att du har körkort.
Har du viljan, erfarenheten och den rätta inställningen och det engagemang som krävs?
Då hoppas vi att just du söker denna tjänst!
Vad kan Senab erbjuda dig?
- Spännande kundprojekt och ett ansvarsfullt arbete i en omväxlande och dynamisk miljö.
- En utvecklande roll, där din insats syns och där du kan vägleda och påverka dina kunders arbetsmiljö
- Möjlighet att jobba med välkända produkter och varumärken inom inredningsbranschen
- Kunniga och hjälpsamma kollegor i en miljö som främjar kompetensdelning, samarbete och där alla är viktiga individer för teamet
- Ett privatägt, väletablerat, tryggt och stabilt företag
Ansökan
Vill du också bli en del vårt ambitiösa gäng? Varmt välkommen med din ansökan!
Vi uppskattar om du tar dig tid att svara på urvalsfrågorna i samband med din ansökan, det går fort och ersätter det personliga brevet.
I denna rekrytering samarbetar vi med SalesOnlys rekryteringskonsult Johanna Nygren. Önskas ytterligare information når du Johanna på johanna.nygren@salesonly.se. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt.
Varmt välkommen med din ansökan!