Få affärsinsikter och karriärstips i vår blogg | SalesOnly

God Jul och Gott nytt år! | SalesOnly

Skriven av anna | Dec 19, 2018 11:00:00 PM

För oss på SalesOnly har detta varit ett utmanande och spännande år!

Under året har vi med bravur hjälpt drygt 270 kunder att tillsätta drygt 350 tjänster, fysiskt intervjuat drygt 3 500 personer, varit på över 2 000 kundmöten och ringt till över 6 000 kunder!

Som om det inte hade varit nog har vi också fått fin effekt av satsningen på vår nya hemsida & nya grafiska profil. Vi har också startat satsningar inom våra affärsområden med att stötta våra kunder i att även erbjuda konsultlösningar och vi kommer att under 2019 ytterligare utveckla och arbeta med att erbjuda kunder mer flexibla och & skräddarsydda erbjudanden för att möta framtidens marknad!

En annan av våra stora satsningar och största händelser under året är att vi har haft förmånen att delta och vara guldpartner för The Sales Conference även i år! Vi hade en fantastisk dag med ett härligt engagemang och otroligt många spännande möten. Under dagen besökte mer än 200 personer vår monter och vi blev framröstade till bästa monter 2018! Detta är vi såklart oerhört stolta och glada för! Så tack alla som röstat på oss och som kom och träffade oss under dagen!

Utöver det har vi haft ett fantastiskt samarbete med bland annat ProSales, Trygghetsrådet, SEB Greenhouse, Stockholm School of Business och Säljarnas Riksförbund!
Vi har också påbörjat arbeten och intressanta dialoger kring hur vi på bästa sätt kan organisera oss som säljorganisationer för att möta en mer mogen marknad och hur vi kan möta de ökade kompetenskraven och jakten på framtidens säljtalanger.

Vi kan kort sagt summera med att vi lämnar året med fantastiska möjligheter för att utvecklas, bli ännu mycket bättre och fortsätta driva utvecklingen av framtidens säljorganisationer även under 2019!

Ytterligare ett viktigt område som vi kommer att fokusera på under kommande år är hur vi kan stötta våra kunder & vara en partner i mer strategiska samarbeten! Hur vi kan vara en plattform för att sprida och dela kunskap om framtidens försäljning på ett bra sätt? Vi har en del spännande spår på detta men är nyfikna på hur andra ser på det. Så har du någon spännande input kring det? Kontakta oss gärna här!

När vi nu summerar oss vill vi tacka alla som varit delaktiga i att driva utvecklingen av framtidens försäljningsorganisationer framåt.

Så tack alla fantastiska kunder, kandidater, partners, fans och andra magiska personer!

God Jul och Gott Nytt År önskar alla vi på SalesOnly – vi ses 2019 för nya framgångsrika äventyr!

Missa inte vår guide ”3 trender du vill ha koll på inom försäljning!” för att vara helt uppdaterad inför 2019!